Barcelona/Events

From MozillaWiki
Jump to navigation Jump to search

Barcelona Web evenings

Mozilla Web Cocktail @ BCN

firefox_logo.jpg drumbeat_logo.png HTML5_Logo.jpg

De què va això de l'HTML5? Quins canvis incorpora el Firefiox4? Què és el Drumbeat i com es vincula a l'educació? I el popcorn.js? Què tenen a veure la Web oberta i el futur dels llibres?

Convidem a membres, col·laboradors i simpatitzants de la comunitat Mozilla per parlar i explorar els nous avenços de les tecnologies web obertes, des del llançament del Firefox4 fins a propers projectes educatius vinculats a la Web Oberta o els detalls del que pot oferir l'HTML5, passant per aprofitar la vinentesa en la diada de Sant Jordi (i com el llibre digital i altres aplicacions web estan canviant la lectura).

Programa

17:30h: Benvinguda i demos interactives

18:00h: Xerrades llampec

  • Web Oberta: per què és important
  • FireFox4: detalls sobre el nou navegador
  • HTML5 i vídeos: noves possibilitats
  • Drumbeat i StoneSoup: aplicacions en l'educació
  • Futurs del llibre: en clau oberta i digital

19:30h: Grups de debat / preguntes + networking

20:00h: Copa de cava + pastís de celebració pel llançament del Firefox4

Tot ben acompanyat d'exemples i demos: video obert i popcorn.js, daltres tecnologies web obertes i el primer experiment dels Mozilla WebApps, Firefox i el mòbil.

Aquesta és una trobada organitzada per la comunitat Mozilla.cat en col·laboració amb la Universitat Oberta de Catalunya. Tothom és convidat a participar-hi activament: afegiu algun tema o xerrada si us sembla que pot interessar!

Hi assistiran (afegiu-vos al llistat):

  • @alina_mierlus - animadora comunitària i activista de la tecnologia i cultura lliure.
  • @egamonal
  • Enric Senabre - una de las veus del moviment Mozilla Drumbeat local
  • Mitchell Baker - presidenta de la Fundació Mozilla;
  • @toniher - responsable de la traducció al català del Firefox.

Pendents de confirmar:

  • Cesar Corcoles
  • Ismael Peña
  • Ignasi Labastida?
  • algú d'Amical Viquipedia?

....